Česky    English

Náš přístup

   Společnost Nanobrand, s.r.o. staví svoji strategii na předpokladu, že v dnešní moderní a globální ekonomice jsou pro firmy klíčovou konkurenční výhodou kompetence, kreativita, zkušenosti, loajalita a důvěryhodnost jejich zaměstnanců vytvářet pro své zákazníky efektivní řešení s vysokou přidanou hodnotu. Vítězné společnosti zaměstnávají lidi, kteří projevují upřímný zájem o ostatní, vytvářejí prostředí důvěry, rostou s výkony, pomáhají růst a nakonec se stávají přirozenými vůdci. Průměrné firmy zpravidla nechají ty nejlepší tvůrce hodnot odejít. Ti, kteří zůstanou, pouze plní příkazy, schovávají se za ostatní, stagnují a nakonec se stávají pro své okolí neviditelnými.

   K dosažení významných podílů na trhu či nadprůměrných zisků dnes již nestačí známé značky, vynikající produkty a kvalitní služby – tyto faktory pouze pomáhají otevřít k zákazníkovi dveře. V dnešním hyperkonkurenčím prostředí loajalita zákazníků ke značkám velmi rychle mizí. Kritickým faktorem k prodejním úspěchům se proto stává odbornost a kompetence, které si prodejce přináší k zákazníkovi. Nejsou to však znalosti a kompetence ve vztahu k produktům, ale vysoká schopnost a kreativita vytvářet a nabízet pro zákazníka řešení s optimalizovanou přidanou hodnotou – tzv. na míru. Takové řešení zákazník ocení nejvíce, protože se přesně shoduje s jeho očekávanou představou či potřebou.

   Společnost Nanobrand, s.r.o. se aspekty strategického marketingu a komunikace ve zdravotnictví cíleně a systematicky zabývá. Svým klientům proto nabízíme kvalitní, profesionální a pohodlnou navigaci v komplikovaném a dynamickém prostředí, jakým zdravotnický a farmaceutický průmysl bezpochyby jsou. Jedním z nejdůležitějších výsledků naší práce je fakt, že se můžete plně soustředit pouze na svůj byznys. My se postaráme o vše ostatní – Vy sdílíte výsledky společné práce.

Společnost Nanobrand, s.r.o. nabízí tyto služby:  

  • Marketingové strategie
  • Komunikační a mediální strategie
  • Poradenství v oblasti zvyšování výkonnosti a rozvoje osobnosti
  • Poradenství v oblasti řízení hodnot a vztahů se zákazníky (CVM, CRM)
  • Poradenství v oblasti řízení strategických změn
  • Vzdělávací projekty pro zdravotnictví (e-learning)
  • Individuální koučing