Produkty a služby z portfolia strategického a behaviorálního
marketingu s vysokou přidanou hodnotou, které osloví zejména firmy, manažery a
prodejní týmy z různých oblasti služeb a průmyslu. Cílem úspěšné marketingové
strategie je vytvořit kritické a signifikantní hodnoty, které
konečného zákazníka motivují zboží či službu nakupovat opakovaně.
Zobrazit
|
|
Produkty a služby integrované do účinných nástrojů pro přípravu,
prezentaci a komunikaci klíčového sdělení identifikované cílové skupině. Na
základě analýz nákupního chování zákazníků a kontinuálního vyhodnocování jejich
reakcí se řídí celý proces komunikace s cílem dosažení optimálního výsledku.
Zobrazit
|
|
Vysokou výkonnost lze definovat jako umění dělat správně správné
věci. Je podmíněna efektivitou, motivací, inspirací a firemní kulturou.
Jednoznačným kritickým faktorem a klíčem k úspěchu se proto stává "jak"
firmy a jejich prodejní týmy prodávají, ne "co" prodávají.
Zobrazit
|