Česky    English

Marketing a PR

   Kritickým faktorem dosažení významného úspěchu značky je schopnost komunikovat její hodnotu intenzivně, individuálně a nezapomenutelně.  Dnešní zákazníci nejsou pouhými pasivními příjemci marketingových a reklamních sdělení geniálních stratégů a reklamních mágů. Pro úspěch značky je dnes zásadní součet všech dosavadních zážitků, zkušeností a asociací, které v souvislosti s produkty, službami a lidmi reprezentujícími značku (její identitu, prestiž, hodnotu, očekávanou hodnotu atd.) klienti, zákazníci či spotřebitelé zažívali, pamatují si a cíleně proto značku preferují. Živá značka pro zákazníka dnes musí spíše představovat jistý vzorec chování, hierarchii hodnot a preferenci určitých předem definovaných formátů v nákupním rozhodování.

   Centrem všech marketingových a poradenských služeb společnosti Nanobrand, s.r.o. je klient a jeho explicitní (zjevné) a implicitní (skryté) potřeby. Náš přístup zahrnuje moderní trendy z oblasti behaviorální analýzy, psychologie, identifikace osobnostních typologií a stratifikace hodnotového rámce našich klientů, jejich zaměstnanců a také jejich zákazníků. Tento přístup vytváří velmi účinné synergie na bázi strategie – výkon - výsledek. Synchronizací těchto synergií a efektivním řízením celého procesu umíme skloubit tzv. behaviorální targeting, kritické nástroje z portfolia hodnotového marketingu a efektivní strategie na bázi C-mixu do finálního řešení s vysokou přidanou hodnotou.

   Náš přistup ke klientům typicky začíná vyjasněním, identifikací a definováním jejich potřeb, zadání, termínů a  formy očekávaných výsledků. Poté pokračujeme analýzou tržních sil a segmentů, jejich aktuálního stavu, trendů, dynamiky a potenciálu, které našim klientům vytvoří výchozí představu pro další strategické plánování. V další fázi vytváříme strategické modely specificky modifikované dle individuálních potřeb a cílů našich klientů a následně je implementujeme do praxe. Proces tvorby, ověřování a implementace marketingových a komunikačních strategií obsahuje celou škálu předem definovaných procesních postupů, které nazýváme 3CV™ Strategie. Synchronizací synergií a precizním řízením celého procesu se ve finále snažíme dosáhnout těchto parametrů: 

  • Zlepšení prodejních výsledků
  • Zvýšení efektivity marketingových investic
  • Optimalizaci finančních toků
  • Zvýšení ziskovosti (profitability)
  • Zvýšení hodnoty akcií pro akcionáře
  • Zlepšení pozice značky na trhu