Česky    English

POWER–Q™ Model

   Umění vytvářet a  prezentovat hodnotu od prodejce (firmy, instituce) směrem k zákazníkovi vyžaduje jistě specifické diagnostické, taktické a komunikační kompetence (znalosti, dovednosti, zkušenosti). Modelový proces, který své klíčové prvky derivuje z našich dlouholetých zkušeností a behaviorální analýzy, nazýváme POWER-Q™ model pro zvyšování výkonnosti

   POWER–Q™ model velmi intuitivně a pohodlně naviguje prodejce v prostředí, kde připravují a prezentují svoji detailní strategii procesu interakce se zákazníkem (diagnostika), přes komunikaci (taktika prezentace), modelování různých variant vyjednávacích a hodnotových řešení na základě chování zákazníka a kontinuálního vyhodnocování jeho reakcí s cílem vytvořit optimální řešení.

   Cílem celého procesu úspěšného prodeje je vytvořit kritické (neboli viditelné) a signifikantní (neboli významné) hodnoty pro konečného zákazníka. Na začátku celého procesu se snažíme vysvětlit našim klientům, jak se jednotlivci a firmy nakupují - tzn. jak a podle jakých kritérií se rozhodují v jednotlivých fázích nákupního procesu. Každá fáze vyžaduje velmi specifické diagnostické, taktické a komunikační kompetence. V části přípravy, rozvoje a tvorby hodnotových strategií prezentujeme kritické parametry kreativity, implementace, kvantifikace a verifikace jednotlivých fázi rozhodovacího procesu.

   POWER–Q™ model nabízí prodejci spolehlivou navigaci během celého prodejního cyklu. Jako klíčový prvek drží neustále v centru pozornosti prodejců zaměření na tvorbu a komunikaci co nejvyšší přidané hodnoty pro zákazníka. Tato strategie umožní firmám stát se významnými a reálnými tvůrci hodnot v očích svých zákazníků a tím se zásadně odlišit od konkurence. Z naší zkušenosti víme, že to může být velmi efektivní způsob, jak se vyhnout konkurenčně náročným transakčním a komoditním prodejům, kde jediným faktorem, o který se hraje, je co nejnižší cena.