Česky    English

Poradenství

   V dnešní hyperkonkurenční ekonomice, která neustále vytváří více zboží a služeb, poskytovaných stále rostoucím počtem distribučních a komunikačních kanálů, spotřebitelé zásadně přehodnocují a mění své nákupní chování. Neomezený výběr a nepřehledná nabídka ale paradoxně nevytváří pro spotřebitele komfortní prostředí k hledání nejlepších řešení, zkušeností a zážitků.

   Tradiční prodejní techniky a dovednosti již dnes nestačí k tomu, aby firmy zaujaly spotřebitele svými produkty a službami a ještě navíc se odlišily od  konkurence. Co se dnes jednoznačně stává kritickým faktorem a klíčem k úspěchu je to "jak" firmy a jejich prodejní týmy prodávají, ne to "co" prodávají.

   Umění vytvářet a prezentovat hodnotu od prodejce (týmu, firmy) směrem k zákazníkovi zcela jistě vyžaduje velmi specifické diagnostické, taktické a komunikační kompetence (znalosti, dovednosti, zkušenosti). Model, který své klíčové prvky derivuje z behaviorální analýzy, nazýváme  POWER-Q™ model pro zvyšování výkonnosti. S jeho pomocíí je možné se tyto kompetence naučit využívat ve svůj prospěch a nabízet významnou přidanou hodnotu svým klientům i tam, kde Vaši konkurenti neuspěli.

   POWER–Q™ model velmi intuitivně a pohodlně naviguje prodejce v prostředí, kde připravují a prezentují svoji detailní strategii procesu interakce se zákazníkem (diagnostika), přes komunikaci (taktika prezentace), modelování různých variant hodnotových řešení na základě chování zákazníka a kontinuálního vyhodnocování jeho reakcí ve snaze o dosažení optimálního výsledku.

   Máte zájem o strategie vedoucí ke zvyšování výkonnosti Vašich prodejců, týmů nebo top manažerů? Čtěte více…